środa, 22 lipca 2015

Hej~

Cześć, mam na imię Zuza i w końcu (to w końcu trwa ponad rok xD) postanowiłam założyć bloga, na którym będę pisać opowiadania yaoi. Głównie będzie to paring SebaCiel z Kuroshitsuji. ^^  Mam nadzieję, że spodobają się Wam moje "cudowne" wypociny *soł wiara w siebie xD* . Od razu mówię- mistrzem nie jestem i mogę popełniać błędy, ale z całego serducha proszę byście pisali w komentarzach swoje opinie i uświadamiali mi moje gafy  :D Nim zacznę dłuższą serię wstawię jakiegoś one-shota.

No to do zobaczenia! ^^

2 komentarze:

  1. Przyznam, że jestem troszkę zawiedziona, że dopiero teraz Cię znalazłam. Już widzę po sposobie wypowiedzi, że umiesz dobierać słowa i wywoływać pozytywne odczucia poprzez pisanie nawet one-shota, którego przed chwilą przeczytałam. Zaraz zabieram się za następne wpisy i cóż więcej? Życzę Ci ogromnej weny i czasu, który jak dobrze wiemy jest konieczny, do tworzenia i dodawania nowych rzeczy. Trzymam kciuki i lecę do dłuższego opowoadania, mam nadzieję, że do opowiadania, które skończy się całe, a nie (jak to z większością niestety bywa) zakończy się mniej więcej w połowie. Pozdrawiam mocno! c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć!

    Na Twojego bloga trafiłam, gdyż skomentowałaś ostatnią notkę na blogu Shadowa :). Cieszę się, że pojawił się kolejny blog yaoi o Kuroszu :). Na pewno w wolnej chwili tu zaglądnę, a teraz, pomimo zamykających oczu, chcę przeczytać szota i go skomentować :D. W każdym razie na pewno dodam Cie do obserwowanych :).

    Pozdrawiam,

    R :D.

    Ps. Wiesz, ja się zbierałam do otwarcia bloga od listopada 2013 roku, także rozumiem, o czym piszesz :D. I dzisiaj w końcu się udało! Co prawda tematyka Fairy Tail, dlatego raczej Cię nie zainteresuje. Ale zapewniam, że za jakiś czas otworzę, stworzony już dawno temu, blog yaoi SebaxCiel :D. Wtedy na pewno Cię zaproszę :).

    OdpowiedzUsuń