poniedziałek, 21 grudnia 2015

Ozzy choruje :,c

Uwaga moi drodzy! ^^ Rozdział pojawi się jutro lub w środę. Mam obecnie TYLE na głowie i jutrzejsze jasełka mnie wykończą ;-; Szykuję się do rozdziału Malarza i napisania Trzeciej Nocy. Mam zamiar także napisać coś świątecznego, by było milutko :3 Na razie idę wdychać Inhalol ("-LOL" XDDD) i zjeść coś ciepłego :3 Wiecie, że was kocham i w końcu coś wrzucę, prawda? ^^ A tym czasem nadal czekam, by czytające osoby się jakoś ujawniały :D

Ściskam was internetowo :D I lecę do mamy, która tańczy przy patelni (Rodzina :,> )

2 komentarze:

  1. Kochana Ozzy!

    Jak miło, że dałaś jakiś znak życia, bo szczerze mówiąc już się martwiłam. W takim razie mnóstwo zdrowia Ci życzę, mocno ściskam i mam nadzieję, że zjadłaś coś dobrego :D. A na notkę cierpliwie czekam :).

    Twoja R ♥.

    Ps. I wiemy, że nas kochasz :D. I w drugą stronę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozdział się pisze, ale kaszel mnie wykańcza ;-;

    OdpowiedzUsuń