czwartek, 18 sierpnia 2016

Post informacyjny

Jak pewnie zauważyliście niby jestem, a jednak mnie nie ma i rozdziałów również. Nie, to nie jest kolejny blog, na którym autorka pisze "Zawieszam, bo, bo tak, bo nie przemyślałam fabuły". Bloga nie zawieszę choćby nie wiem co. Po prostu się wypaliłam i potrzebuje inspiracji. Przez to rozdziały są okropne, za co bardzo przepraszam.

Jaki cel jest więc tego posta?

Już tłumaczę.

Postanowiłam, że będę kończyć serie po kolei, więc ten post to taki mini plan działania:
  • Teraz kończę Malarza, czuję że jesteśmy blisko końca, ale nie obiecuję happy endu :,)
  • Potem zajmiemy się kochaniutkim Yutą i jego przemilutkim psychologiem  :*
  • W tym punkcie pojawi się Human albo mój nowy projekt nad którym pracuję, jeśli chcecie mogę podać wam małą podpowiedź o czym będzie, ale będziecie musieli sami ją znaleźć. Taka mała zabawa :')
Te punkty mogą być przeplatane one shotami z zamówień, ale to już tak szczerze może być kaprys mojego humoru  :')

Bardzo Was przepraszam za brak rozdziałów, chociaż pewnie została tu tylko Roszpuncia, której bardzo dziękuję za wsparcie <3

A teraz oficjalnie plan działania Ozzy wchodzi w życie, kocham Was jak nie wiem, dajcie znać, że jesteście i mnie jeszcze nie opuściliście, a ja biorę się za rozdział, standardowe 1000 słów :*

P.S. : Co jeśli mam zamiar pisać drugiego bloga...niekoniecznie z BL? :')

2 komentarze:

  1. Hejoszki!

    Co do bloga o innej tematyce, czekam, bo chcę wiedzieć, o czym będzie. Wtedy zdecyduję, czy będę czytała :D. Mam nadzieję, że pozytywnie mnie zaskoczysz.

    Ściskam i pędzę do rozdziału na szybko, bo jutro znowu do pracy... A tak w ogóle, zamiast czytać, sama powinnam pisać, a tutaj kicha! Ciągle czytam blogi i doujiny yaoi... Bo R już tak ma! Dobra, koniec ględzenia. Do rozdziału!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem melduje sie i nie opuscilam Cie po prostu nie pisze komentarzy bo sade, ze pisanie komentarzy na sile jest slabe kocham Cie i zycze weny <3

    OdpowiedzUsuń