sobota, 26 września 2015

Trochę ględzenia autorki :D

 Witajcie! Jak obiecałam, wstawiam post, w którym wspólnie zadecydujemy o przyszłości tego bloga ^^ Od razu bardzo przepraszam Roszpuncię za moje skąpstwo do opisów, ale myślę, że mam coś idealnego dla ciebie ^^

 Pierwsza kwestia, którą chcę poruszyć to one-shoty. Mam kilka pomysłów co mogę napisać, ale obiecałam, że decyzja należy do Was :D Będą się one pojawiać z początku tylko na jakieś okazje (Następny będzie przy 50 komentarzu jeśli go w ogóle zechcecie :3), a potem zobaczymy załogo! xD
A oto paringi, z których możecie „cuś” wybrać ^^:

Nezumi x Shion (No.6)

Shizuo x Izaya (Durarara!)

Szalony Kapelusznik x 89 Alicja (z mangi Are You Alice?)

Undertaker x Ciel (Kuroshitsuji)

William x Grell (Kuroshitsuji)

Will x Jem (z książki Diabelskie Maszyny)

Sleeping Ash x Mahiru (z mangi SerVamp)

Sebastian x Ciel (Kuroshitsuji)

Dantalion x William (Makai Ouji)

Dantalion x Sytry (Makai Ouji)

Uriel (Kevin) x William (Makai Ouji)

Freddy x Bonnie (FnaF)

Foxy x Bonnie (FnaF)

Freddy x Stróż nocny (FnaF)

Bonnie x Toy Bonnie (FnaF)

Freddy x Toy Freddy (FnaF)

Na razie tylko tyle, ale niedługo pewnie pojawi się zakładka, w której stopniowo będę dodawać paringi :D

Kolejna sprawa to dzień dodawania nowych rozdziałów. Mam zamiar zamienić go na sobotę, gdyż jest mi tak po prostu wygodniej, ale oczywiście decyzja należy do Was. Jeśli takowa zmiana miałaby miejsce, opublikowałabym w tygodniu dwa rozdziały (W środę i sobotę). Czyli w sumie wyszłoby na plus dla osób, które lubią mnie czytać ^^
Następna sprawa to nowe opowiadanie. Powoli zbliżamy się do końca naszej „Bajki”(jak to sobie nazywam xD), więc czas wybrać, które z ty opowiadań chcecie :D Pomysły tworzyłam typowo pod SebaCiela, ale jeśli chcecie mogę wymyślić własnych bohaterów ^^ (Choć tego typu opowiadania również planuję :D )

A oto moje propozycje:

v  Sebastian jest wpływowy i bogaty, skrywa wiele mrocznych, które nigdy nie powinny wyjść na światło dzienne. Jest szczególnie wyczulony na ludzi, którzy „przeszkadzają”. Ciel z kolei to sierota zamieszkująca w ruinach domu, jest dobry i zawsze postępuje według sumienia. By nie być wygłodzonym, utrzymuje porządek w kościołach i na najbardziej zaludnionych ulicach Londynu, za co dostaje skromną opłatę. Pewnego dnia, gdy Sebastian spaceruje po swoim ukochanym Londynie, w celu załatwienia kilku spraw. Ciel nieszczęśliwie, wpada na niego i powoduje upadek. Od razu w oczach bogacza zyskuje miano „przeszkadzajki” i „głupiego bachora”.

v  W tym pomyśle następuje mała zmiana miejsc. Ciel jest zabójczo przystojnym hrabią, o którego walczy każda młoda dama, jego życie jest monotonne i wypełnione obowiązkami. Pewnego dnia, chcąc oderwać się od nudy udaje się do piwnicy, gdzie znajduje dziennik swojego pradziada, który praktykował czarną magię. Postanawia przyzwać potężnego demona i związać się z nim kontraktem. Gdy mu się to udaje, chce jak najszybciej pozbyć się… „tego czegoś”, czyli młodego i niedoświadczonego jeszcze demona, Sebastiana.

v  Kolejny jest moim ulubionym i myślę, że ilość opisów, usatysfakcjonuje Roszpuncię ^^ Ciel to wiecznie smutny trzynastolatek. Jego matka zmarła przy porodzie, był wychowywany przez niańki, a jego ojciec wyżywał się nad nim, oskarżając o śmierć ukochanej kobiety. W końcu Vincent poślubia jedną z nianiek syna. Kobieta widzi w nastolatku tylko przeszkodę do szczęścia i obiera sobie za cel pozbycie się go. Chłopak co sobotę wychodzi z domu, wiedząc, że Nikt nie będzie go szukał i siada nad stawem w jednym z londyńskich parków, zawsze ma smutną minę i patrzy w niebo. Sebastian to ubogi, uliczny malarz, który powoli zaczyna coś znaczyć w świecie sztuki. Ma również swoją muzę, dla której co sobotę chadza do parku i maluje.

v  Do następnego zainspirował mnie filmik na YouTube ukazujący rzekomą historię Sebastiana. Poznajemy Sebastiana gdy ten jest człowiekiem. Koty to jego jedyna rodzina, którą w bestialski sposób odbiera Ciel, nienawidzący tych zwierząt. Sebastian pogrążony w żalu i kierowany chęcią zemsty zawiera pakt z samym Lucyferem, oferując mu swoją duszę za demoniczną moc. Ale dopiero po dokonaniu zemsty na znienawidzonym mężczyźnie. Zabija Ciela i zamyka jego duszę w ciele małego chłopca, chcąc zrobić z nim to, co on z jego „rodziną”. Ale… coś pójdzie nie tak.

Kolejną kwestią, którą pragnę poruszyć jest wygląd bloga. Mam go zamiar zmienić. Pojawi się licznik wyświetleń, kontakt do mnie i ogólnie pojawią się zakładki, jedna będzie kryła opowiadania, kolejna one-shoty, a ostatnia miejsce na moje wyżycie się, czyli dzieła, które sobie kiedyś tam narysowałam. Mam nadzieję, że będziecie je oglądać, komentować itd. Nie jestem Leonardem, więc bądźcie delikatni w krytyce, błagam ;-;

Ostatnią sprawą jest obserwowanie bloga. Proszę, byście obserwowali mnie z bloggera ^^ Po prostu szybciej się o tym dowiaduję niż z dodawania do okręgów  :D

Myślę, że to już wszystko co chciałam wam przekazać ode mnie. W komentarzach piszcie, co myślicie o tym wszystkim i koniecznie, co wpierw chcecie. W przyszłości szykuję się do czegoś o wiele większego, co będzie pojawiać się sporadycznie, ale będzie naprawdę długie ^^Jeszcze raz proszę Was o komentarze, bo chcę byście to wy czerpali przyjemność z czytania :D Jesteście najlepsi :3

Hej! To jeszcze ja! ^^ Jeśli chcecie dzielić się opinią gdzieś, gdzie jestem dostępna zawsze, rzucam wam moje GG: 34138961.
Pozdrowionka,
Ozzy-chan :3

8 komentarzy:

  1. Moja droga zapomniałaś o Uriel?(Kevin) x Sytry (mam nadzieję że tylko zapomniałaś x'D). Z podanych propozycji oddaję swój głos na Szalony Kapelusznik x 89 Alicja (z mangi Are You Alice?)... ewentualnie na Undertaker x Ciel (Kuroshitsuji) xD.
    Podoba mi się pomysł z Sebusiem- malarzem. I to bardzo ^^ chętnie przeczytałabym coś takiego :3
    Z mojej strony tyle...
    Pozdrawiam serdelecznie ^^,
    Kuro x3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Nie wiem czemu przed "Uriel" wpisał mi się znak zapytania TvT tak po prostu xD

      Usuń
  2. Hahahah! Cześć tak w ogóle :D. Skoro napisałaś, że pod względem opisów zadowoli mnie ino jedno opko, to zacznij od niego :D. A każde, o którym napisałaś, bardzo mnie ciekawi. Chociaż najbardziej zaskakujący jest młody, niewyszkolony demon Sebuś i chyba to będzie dla mnie najlepsze na początek :D. Co do szotów to interesują mnie parringi z Kurosza. Innych nie znam. Chociaż No.6 kojarzę, jeszcze nie oglądałam, a wolałabym czytać o czymś, o czym mam pojęcie. Czy coś jeszcze? Sobota będzie dobrym dniem na rozdzialik :). Ale to w większej mierze zależy od Ciebie i tego, kiedy chcesz dodawać notki :). Nic nie narzucam, ale skoro pytałam, wyrażam swoje zdanie. I tym razem chyba tyle ode mnie ;).

    Pozdrawiam cieplutko,

    R :D.

    Ps. Jak mi miło widzieć w wielu miejscach swój nick :D. Oczywiście poza komentarzami, które dodaję :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem nie były w podanych, ale ALOIS X CIEL!!!!! PLZ!!1 A jak nie to Shizaya lub Wiliam x Grell

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o oneshoty to popieram wszystko gdzie występują Undertaker, Grell i Will, w dowolnej możliwej koniugacji XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojeju ile nowych planow dotyczacych bloga, trzymam kciuki, że wszystko sie uda. 😊 Jeśli chodzi o mnie, uciesze się ze wszystkiego, ale chyba najbardziej odpowiada mi opcja w której Sebuś jest malarzem. :) Nie moge doczekać się kolejnych wpisów, trzymaj się mocno! :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosiłabym o one-shota z Williamem i Dantalionem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ym... Jest już naprawde daleko od daty publikacji, ale może kiedyś autorka tu zajrzy, więc... Wszystkie propozycje z sebaciel .. oprócz tej ostatniej są dla mnie marzeniem! Czytała ym godzinami nie umieją oderwać się od ekrany telefonu!

    OdpowiedzUsuń