poniedziałek, 12 października 2015

Nowe opowiadanie!

Tak jak w tytule. W środę rusza nowe opowiadanie, będzie się pojawiać w środy jak będę miała czas. Opowiadanie to nie wymaga znajomości paringów, więc Roszpunciu mam nadzieję, że będziesz czytać ^^  Opowiadanie będzie fantasy:

Świat dzieli się na kasty:
-Demony
-Czarownicy
-Inne stworzenia (to jest: elfy, wilkołaki, wampiry, nimfy itp.)
Każdy człowiek, by nie pomylić go z innym stworzeniem ma wyszyte na plecach słowo "człowiek". Ludzie w tym świecie to niewolnicy. Główny bohater- seme - zostaje jako niemowlę uratowany od tego upokarzającego "rytuału", a on sam trafia pod pieczę magicznych istot. Gdy dorasta jego życie zmienia się i wyrusza, by znaleźć ludzi "z podziemia", którzy są buntownikami walczącymi o ludzką niepodległość. Gdy udaje im się zdobyć główną siedzibę demonów (najwyższej kasty), zabijają przywódcę i sadzają na czele "świata" przywódcę. Niestety, żaden z nich nie przewidział, że najmłodszy syn poprzedniego władcy został ukryty w winnicy.

ZAPRASZAM ZAINTERESOWANYCH!  ^^

1 komentarz:

  1. O, i znowu mój nick :D. Ty mnie na serio musisz lubić :D. Żarcik :D. A teraz na poważnie. Wiesz, parringi spoko, gorzej, jeśli nie znam bohaterów, ale to się poprosi Ozzy, żeby zrobiła ładną zakładkę o tej nazwie i opisała ich :D. Mam rację? W każdym razie zapowiada się super, bo fantasy wielbię! I te wszystkie przeurocze stworzonka także :D. Zostaje mi życzyć Ci mnóstwa weny, całego morza czytelników, komentarzy bez liku i wyświetleń tyle, ile w lecie świetlików!

    Pozdrawiam serdecznie,

    Twoja R :D.

    OdpowiedzUsuń